my best fwen n i...

my best fwen n i...
aku yg kiri tu...friends r 4ever.. yg pkai tdg brown tu nme dye fieyt..

Monday, November 9, 2009

HuH???!!!


ahh.. stlh satu hari suntuk aku cbe create blog ni, akhirnya dpt gak aku siapkan...

mcm2 prob kne hdpi b4 dpt siapkan bnde ni.. mslh email la,password la,url la dll..

tapi aku puas hati r dpt jgak aku miliki sebuah blog.. yay!!

aku wat blog ni pown sbb ade kursus membina blog di kolej komuniti jelebu yg skolah aku anjurkan sbg program lepas pmr ...



best ke x?? kengkwn aku best r sbb dyeowg siapkan blog dkt tmpt 2 jgak. aku ni kne wat sndiri kat umah..


k la eyh,wat mse ni.. nnt aku tlis ag..


sekian,wassalam...

1 comment:

tqi tuition centre

tqi tuition centre
dari kiri:cikgu akhmar(guru bm) , sara(kwn aku yg sporting gle) n aku le (muke len mcm je)haha.. ni last day tuition la.. cdey..

boss tqi tuition centre..

boss tqi tuition centre..
ni plak aku dgn teacher aloma... dye ajr english.. dye & suami dye jgak pngusaha psat tusyen ni.. promosi nmpk.. huhu!

sweet memories..

sweet memories..
aku, tcher dyla n sara,, lawo x tcher dyla?? dye ajr math. guru kat skola aku jgak..