my best fwen n i...

my best fwen n i...
aku yg kiri tu...friends r 4ever.. yg pkai tdg brown tu nme dye fieyt..

Wednesday, November 25, 2009

boringnye..


cuti skolah pun tibe.. tpi aku x taw nk wat pe.. tlis blog pown bknnya org nk bce.. syok sdri je.. hmm.. x pe la..
kalu ade sesape yg sudi bce blog sy ni, thanx a lot.. jgn lpe comment skali ye.. asyik comment sdiri je.. haha.
tmbh boring lagi ble slh sowg best friend aku dah no longer jd bff aku.. memule je kte bff,tp x forever pun...
ade la sbb nye .. kehadiran org ke 4 dlm group pinkieses kami yg terdiri dri 3 org (yg kini aku rse 2 je..)T_T
aku nk cte sket sjarah pinkieses ni..
(bnde ni aku anta kt bff aku yg sorng tue..)

GENG PINKIESES...
2007 ditubuhkan..
aslnya 5..
2008, 2 menjauh..
jurang kelas memisahkan kita..
masih akrab & berthn meskipun tinggal 3..
namun, penghujung 2009..
seseorang tlah mrampas 1 hak pinkieses..
lalu..
kini hanya tinggal 2..
siapa?
kau & aku..
dan ini janjiku:
aku akn sntiasa prthnkn pershbtn ini agar tali ukhuwah ini tdak akn terputus buat sekian kalinye..

1 comment:

tqi tuition centre

tqi tuition centre
dari kiri:cikgu akhmar(guru bm) , sara(kwn aku yg sporting gle) n aku le (muke len mcm je)haha.. ni last day tuition la.. cdey..

boss tqi tuition centre..

boss tqi tuition centre..
ni plak aku dgn teacher aloma... dye ajr english.. dye & suami dye jgak pngusaha psat tusyen ni.. promosi nmpk.. huhu!

sweet memories..

sweet memories..
aku, tcher dyla n sara,, lawo x tcher dyla?? dye ajr math. guru kat skola aku jgak..