my best fwen n i...

my best fwen n i...
aku yg kiri tu...friends r 4ever.. yg pkai tdg brown tu nme dye fieyt..

Monday, December 7, 2009

my ukkm..


Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM...
itulah ujian yang aku duduki hari ni..
Ia merangkumi aspek maths,science n kperibadian.. ujiannya berkomputer..
Pehh..soalan math susah gile.. trust me! kwn aku pown ckp cam tu..
Smpai x ckop mse aku nk jwab..
Last2 aku hentam lg byk dripd yg aku jwp btul2..
science n kperibadian tu ok la.. bley jwb...
x taw la ade can ke x nk msok mrsm..
tpi aku da bosan dok skolah tu. ckop la 3 tahun.. tahun dpan, aku nk berhijrah..
skrg ni aku da berase.. merdeka jgak aku tuk tahun ni.. perkembangan tntg bnda ni nnti aku cter len kali ye..

No comments:

Post a Comment

tqi tuition centre

tqi tuition centre
dari kiri:cikgu akhmar(guru bm) , sara(kwn aku yg sporting gle) n aku le (muke len mcm je)haha.. ni last day tuition la.. cdey..

boss tqi tuition centre..

boss tqi tuition centre..
ni plak aku dgn teacher aloma... dye ajr english.. dye & suami dye jgak pngusaha psat tusyen ni.. promosi nmpk.. huhu!

sweet memories..

sweet memories..
aku, tcher dyla n sara,, lawo x tcher dyla?? dye ajr math. guru kat skola aku jgak..